معرفی آغوشی Minimonkey؛ طراحی شده با الهام از طبیعت مادر‎ - مجله‌ی کودکو

معرفی آغوشی Minimonkey؛ طراحی شده با الهام از طبیعت مادر‎

معرفی آغوشی Minimonkey ؛ بدون آسیب رساندن به کمر

آغوشی Minimonkey  بی نهایت راحت و سبک است. این آغوشی فروش بسیار خوبی داشته است چون به گفته مادران و پدران به دلیل محافظتی که از کمر می کند واقعا با دیگر آغوشی های موجود در بازار متفاوت است. این آغوشی با الهام از طبیعت مادر ساخته شده و وزن کودک به جای روی شانه ها روی باسن، ‌کمر و شکم شما می افتد. پنل مخصوص آن از کمر محافظت کرده و در عین حال وزن کودک را به سمت بدن تان می کشد. یعنی شما وزن کودک را در قوی ترین قسمت بدن تان که شکم و کمر است تحمل می کنید؛ درست مانند زمان بارداری. مادران خیلی خوب متوجه آن می شوند و پدران هم وقتی یکبار امتحان اش کنند متوجه خواهند شد. این آغوشی نوآورانه برای نوزاد تا کودک ۳ ساله قابل استفاده است (حداکثر ۱۸ کیلوگرم) و می توانید در ۴ حالت از آن استفاده کنید. استفاده از آن آسان است،‌ حالت ارگونومیک دارد،‌ ایمن است و حمل کودک با آن بسیار راحت است.

آغوشی Minimonkey

قسمت ساپورت کمر آغوشی را تا جایی که می توانید پایین کمر و درست بالای بند پایینی آغوشی قرار دهید هرچه قسمت ساپورت کمر را بیشتر تنگ کنید،‌ وزن کمتری روی شانه هایتان می افتد. اگر آغوشی را درست ببندید و از آن درست استفاده کنید، نیازی به بستن بندهای شانه هم نیست. به این معنا که وزن اصلی کودک روی شانه های شما نمی افتد. بندهای شانه فقط آغوشی را ثابت نگه می دارند و برای امنیت بیشتر کودک هستند. به همین دلیل است که باید از آن ها استفاده کنید. می توانید بندهای شانه را هم به صورت عمودی و هم مورب ببندید. وقتی به صورت مورب یا ضربدری ببندید،‌ ساپورت بیشتری برای کمر فراهم می شود و برای استفاده طولانی مدت مناسب است.

آغوشی Minimonkey

اگر می خواهید که کودک را به سمت خود بنشانید باید باسن او کمی پایین تر از پاها قرار بگیرند و پاها باز و خم باشند به این حالت اصطلاحا حالت M یا قورباغه ای گفته می شود متخصصان این حالت ارگونومیک را توصیه می کنند چون بر رشد لگن کودک تاثیر مثبت می گذارد. این آغوشی به لگن آسیبی وارد نمی کند و مورد تایید انیستیتو International Hip Dysplasia Institute است. لایه خارجی آغوشی Minimonkey ضدآب است و جنس داخلی آن ۱۰۰٪ کتان است تا بیشترین حس راحتی را فراهم کند.

فهرست محتوا

ویژگی ها:

– دارای جیب کوچک برای نگهداری از کلید و … – محافظت از سر کودک – بندهای شانه قابل استفاده به صورت عمودی یا ضربدری – قابل شستشو در ماشین لباسشویی – جمع و جور (در کیف جا می شود) – با این آغوشی ‌وزن کودک به جای روی شانه ها روی باسن،‌ کمر و شکم می افتد.

منبع: وب سایت فروشگاهی سیسمونی کودکو

 آغوشی Minimonkey خرید آغوشی Minimonkey

نظر بگذارید