برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

دندان‌گیر نوزاد

هنگامی که بی‌قراری‌های نوزاد برای دندان درآوردن شروع می‌شود، دندان‌گیر نوزاد یک راه حل بهداشتی برای کاهش این نا‌آرامی‌ها است. در این مطلب با انواع دندان‌گیر و برندهای معتبر این محصول آشنا می‌شویم.

انواع دندان‌گیر نوزاد

انواع دندان‌گیر نوزاد را می‌توان بر اساس جنس و مواد به کار رفته در آن و همچنین شکل این محصول تقسیم کرد:

انواع دندان‌گیر نوزاد براساس جنس

دندان‌گیر پارچه‌ای

دندان‌گیرهای پارچه‌ای برای دندان‌های حساس عالی‌اند. اما در عین حال بدلیل اینکه به آب دهان کودک آغشته می‌شوند باید شست‌و‌شوی مرتب و دقیقی داشته‌باشند که کمی این کار زمان‌بر است.

دندان‌گیر سیلیکونی

یکی از رایج‌ترین و در دسترس‌ترین انواع دندان‌گیر نوزاد مدل سیلیکونی است.در انتخاب برند این محصول باید دقت کنید چون مدل‌های بی‌کیفیت بیش از حد سفت هستند و برای لثه ملتهب کودک مناسب نیستند. خنک کردن در یخچال می‌تواند به اثربخشی بیشتر آن‌ها کمک کند. این دندان‌گیرها قابل انعطاف‌اند و به راحتی تمیز می‌شوند.

دندان‌گیر چوبی

دندانگیرهای چوبی می‌توانند با رایحه و بافت خوشایندی که دارند کنجکاوی کودک را تحریک کنند. خاصیت آنتی‌باکتریال بودن چوب هم این محصول را انتخابی بهداشتی‌تر می‌کند چون آلودگی را جذب نمی‌کند.

دندان‌گیر ژله‌ای

 این نوع دندان‌گیر شباهت زیادی به دندان‌گیر سیلیکونی دارد، در عین حال دندان‌گیر ژله‌ای نوزاد به نوعی طراحی شده است که داخل آن از نوعی مواد ژله‌ای پر شده و هنگام گاز زدن برروی آن‌ها اثر تسکین‌دهنده بیشتری برای لثه‌های ملتهب کودک فراهم می‌کند.

دندان‌گیر یخی

این نوع از دندان‌گیر نوزاد نیز شبیه دندان‌گیر ژله‌ای است با این تفاوت که داخل آن از آب پر شده که با گذاشتن داخل فریز یخ زده و به‌دلیل خنکی که دارد اثر تسکین‌دهده بیشتری نیز فراهم می‌کند.

دندان‌گیر پلاستیکی

در خرید دندان‌گیر پلاستیکی، اطمینان حاصل کنید که پلاستیک بکاررفته در ساخت آن فاقد BPA یا مواد سمی دیگر باشد. همچنین از انواع پلاستیک سخت که می‌توانند برای دهان کودک دردسرساز شوند استفاده نکنید.

انواع دندان‌گیر نوزاد براساس شکل

دندان‌گیر جغجغه‌ای

زمانی که نوزاد شروع به درآوردن دندان می‌کند همه‌وسایل  را به سمت دهان می‌برد اینکه اسباب‌بازی یا جغجغه کودک دندان‌گیر هم باشد ایده خوبی است که هنگام بازی همزمان دندان‌گیر هم در اختیار داشته باشد.

دندان‌گیر مچ‌بندی

این محصول به دور دست نوزاد پیچیده می‌شود و همیشه در دسترس است. خیال شما از بابت اینکه به زمین بیفتند و آلوده شود هم راحت است.

کتاب پارچه‌ای همراه دندان‌گیر

کتاب‌های پارچه‌ای هم از محصولات مناسب سن کودک تا ۶ ماهگی است یعنی همان زمانی که کودک در حال دندان درآوردن است. بنابراین مجهز بودن کتاب به دندان‌گیر هم ایده مناسبی برای استفاده است.

قیمت دندان‌گیر نوزاد

برند و کیفیت و همچنین طرح دندان‌گیر در قیمت آن موثر است. اگر دندان‌گیر را از یک برند معتبر خریداری کنید می‌توانید اطمینان حاصل کنید که مواد شیمیایی و مضر در مواد اولیه آن استفاده نشده‌است و دارای استانداردهای بین‌المللی است. به همین دلیل قیمت این دندان‌گیر بالاتر از محصولات مشابه خود در بازار است. در بخش بعدی با این برندهای با اصالت آشنا می‌شویم.

بهترین برندهای دندان‌گیر نوزاد

در اینجا می‌توانید لیستی از معتبرترین برندهای تولیدکننده دندان‌گیر نوزاد را ببینید:

Beaba

Chicco

Fisher Price

Jane

Kidsme

Little Bird Told Me

Nuby

Nuvita

Oops

Playgro

Tolo

Tommee Tippee

خرید دندان‌گیر نوزاد از فروشگاه کودکو

فروشگاه اینترنتی کودکو نمایندگی رسمی برند معتبر ب‌آ‌با و تولو است و محصولات برندهای معتبری چون اوپس، کیدزمی و نوبی، چیکو، دکتر براون و فیشرپرایس هم در بخش دندان‌گیر نوزاد فروشگاه موجود است. شما می‌توانید با فیلتر ویژگی‌های موردنظر خود محصول مناسب را انتخاب کنید. در صورت پشیمانی از خرید هم نگران نباشید، به شرط سلامت کالا تا ۷ روز فرصت مرجوع کردن محصول وجود دارد پس با خیال راحت از کودکو خرید کنید.

پرسشهای متداول

ب آ با، دکتر براون، کیدزمی، تولو، نوبی و اوپس از برندهای با کیفیت و معتبر برای تولید دندان‌گیر نوزاد هستند. 

انواع دندان‌گیر نوزاد بر اساسشکل و جنس متفاوت است. این محصول می‌تواند چوبی، پارچه‌ای، سیلیکونی،یخی و ژله‌ای باشد. همچنین مدل آن می‌تواند ساده، مچی، کتابی یا جغجغه‌ای باشد.

ادامه مطلبنمایش کمتر

فهرست

برای ذخیره در لیست آیتم‌های برگزیده وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود | ثبت‌نام