برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
جستجوی پیشرفته (28 کالا)

پتو دورپیچ نوزاد و کودک

پتو دورپیچ نوزاد از خریدهای ضروری سیسمونی نوزاد است. نوزادان ساعات زیادی از شبانه‌روز خواب هستند و بدیهی است انتخاب مدل و جنس پتو برای آنها مهم است. این محصول به دلیل عرض و طول بیشتری که نسبت به پتوهای دیگر دارد دور نوزاد پیچیده می‌شود و به همین دلیل به آن دورپیچ می‌گویند. در بیمارستان هم پس از تولد، نوزاد را در حالیکه پتوی نرمی به دور او پیچیده‌اند، به پدر و مادر تحویل می‌دهند و بسیاری پتوی دورپیچ را با نام پتوی بیمارستانی می‌شناسند. این محصول هم داخل خانه؛ وقتی نوزاد خواب است یا پس از حمام و در بیرون از خانه؛ برای محافظت از باد و سرما کاربرد دارد.

انواع پتو دورپیچ نوزاد و کودک

پتو دورپیچ به طور کلی در دو نوع کلاه‌دار و ساده اما در جنس و ابعاد مختلف تولید می‌شود.

پتو دورپیچ ساده

پتو دورپیچ ساده فقط در طول و عرض با پتوی ساده نوزادی متفاوت است. انتخاب جنس آن به فصلی که نوزاد به دنیا می‌آید بستگی دارد. پتو دورپیچ بافتنی و پتو دورپیچ مخملی یا پولیشی در فصول سرد سال و پتو دورپیچ نخی در فصول گرم سال استفاده می‌شوند. پتو دورپیچ ساده می‌تواند دو رو؛ یک رو نخی و روی دیگر مخمل یا یک رو باشد. یک مدل معروف این محصول با پارچه حبابی تولید شده است و جنسی نرم و لطیف دارد. 
بعضی از طرح‌ها مثل طرح‌های ماشین و توپ به عنوان پتو دورپیچ پسرانه خریداری می‌شوند و بعضی طرح‌ها مثل کیتی و یونیکورن به عنوان پتو دورپیچ دخترانه به فروش می‌رسند. البته که فارغ از جنسیت کودک می‌توانید هر پتو را با هر طرح و رنگی برای نوزاد دختر یا پسر خود خریداری کنید و این یک مساله کاملا سلیقه‌ای است.

پتو دورپیچ کلاه‌دار

پتو دورپیچ معمولا کلاه‌دار است. این مدل پتو بیرون از منزل هم استفاده می‌شود و از سر نوزاد هم به خوبی محافظت می‌کند. این محصول با طراحی‌های فانتزی و عروسکی برای کودکان جذاب است و محبوبیت زیادی دارد. پتوکلاه‌دار در جنس‌های مختلف مثل پولیشی یا مخمل و پنبه‌ای تولید می‌شود.

قیمت پتو دورپیچ نوزاد و کودک

قیمت پتو دورپیچ بچه بستگی به جنس و سایز آن و در نهایت برند تولید کننده آن دارد. این محصول با پوست حساس نوزادان در ارتباط است. بنابراین باید جنسی قابل تنفس با عبور جریان هوا داشته باشد. پتوهای ارزان قیمت معمولا از جنس اکلریک هستند و الیاف مصنوعی دارند. محصولی که از الیاف طبیعی تولید نشده است، جریان هوا را به‌ خوبی عبور نمی‌دهد و ممکن است برای نوزاد حساسیت‌زا باشند. پوست نوزاد در تماس با این پتوها ممکن است قرمز شود و خارش بگیرد یا علایم آلرژیک نشان دهد. از طرفی شستشوی پتوی اکلریک سخت‌تر است چون الیاف پلاستیکی آن زیاد است. 
پتو دورپیچ از اقلامی است که مکرر شسته می‌شود بنابراین کیفیت و دوام پتو در برابر شستشو هم فاکتور مهمی است. اینکه پتو فقط با دست یا هم دست و هم ماشین لباس قابل شست‌‌و‌شو باشد بر روی قیمت آن تاثیرگذار است. این محصول ابعاد مختلفی دارد ولی معمولا تا یک‌سالگی و قبل از سن راه رفتن کودک قابل استفاده است. 
بعضی از انواع این مدل پتو قابل استفاده تا 9 ماهگی، بعضی تا یک‌سالگی و مواردی هم بیشتر از یک‌سال قابل استفاده هستند. بنابراین سایز هم در قیمت این محصول موثر است و هنگام خرید پتوی دورپیچ باید به این نکته دقت کنید. اگر از برندهای مرغوب و معتبر خریداری کنید، قیمت بیشتری برای خرید این محصول می‌پردازید اما در عوض جنس خوب و دوام بالای آن تضمین می‌شود.

بهترین برندهای پتو دورپیچ نوزاد و کودک

Mima

Isiz

Bebecomfort

Carters

خرید پتو دورپیچ نوزاد و کودک از فروشگاه کودکو

انواع پتو دورپیچ جدید در طرح‌های مختلف و در انواع کلاه‌دار و ساده و در جنس‌های نخی، پولیشی و مخملی و بافت، از برندهای با اصالت و مرغوب در فروشگاه اینترنتی کودک موجود است. پتو دورپیچ میما از جنس پلی‌استر (نخی) است. این محصول را می‌توانید هم در ست کالسکه میما و هم برای استفاده در خانه به طور جداگانه تهیه کنید.

پتو دورپیچ ایسیز هم از برندهای مرغوب است و مدل کلاه‌دار آن با طرح‌های مختلف حیوانات و جنس گرم و پولیشی موجود است. پتو دورپیچ ببه کامفورت با طرح‌های فانتزی و عروسکی از جنس پنبه است و فوق‌العاده نرم و با کیفیت است.

پتو دورپیچ کارترز در دو مدل ساده و کلاه‌دار در بخش پتوی دورپیچ موجود است. مدل ساده این محصول کارترز دو رو است. یک طرف طرح‌دار و یک طرف ساده است. علاوه بر این محصولات ست پتو دورپیچ نوزاد به همراه دستمال آروغ‌گیر نوزاد با طرح‌های عروسکی از برندهای معتبر را می‌توانید از فروشگاه اینترنتی کودکو تهیه کنید.

برای خرید پتو دورپیچ کودک از فروشگاه اینترنتی کودکو می‌توانید هم از سایت ثبت سفارش کنید و هم سفارش تلفنی بدهید. برای مشاوره گرفتن درباره محصولات با مشاوران فروش تماس بگیرید و از راهنمایی آن‌ها برخوردار شوید. تمام سفارش‌ها از فروشگاه اینترنتی کودکو با ضمانت اصالت کالا ارسال می‌شوند و تا ۷ روز مهلت مرجوع کردن کالا وجود دارد.

پرسشهای متداول

میما، ایسیس، ببه‌کامفورت و کارترز از برندهای معتبر و با اصالت تولید کننده پتودورپیچ نوزاد هستند. 

این مدل پتو بیرون از منزل هم استفاده می‌شود و از سر نوزاد هم به خوبی محافظت می‌کند. این محصول با طراحی‌های فانتزی و عروسکی برای کودکان جذاب است و محبوبیت زیادی دارد. پتوکلاه‌دار در جنس‌های مختلف مثل پولیشی یا مخمل و پنبه‌ای تولید می‌شود.

ادامه مطلبنمایش کمتر

فهرست

برای ذخیره در لیست آیتم‌های برگزیده وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود | ثبت‌نام