برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
×

بالش بارداری و شیردهی بیگ فلاپسی صورتی پودری

فروش ویژه‎−30%

عنوان لاتین: Red Castle Big Flopsy Powder Pink

طرح/رنگ: صورتی پودری

Big Flopsy یک بالش بارداری و شیردهی استثنایی است.

بدلیل طول زیاد آن (۱۷۰ سانتیمتر)، بیگ فلاپسی یک بالش ایده‌آل برای دوران بارداری است. زمانی که پیدا کردن وضعیت مناسب و راحت برای استراحت برای خانمهای باردار، بویژه در ماههای آخر بارداری دشوار است.

بالش سه کاره بارداری و شیردهی بیگ فلاپسی هم در دوران بارداری، هم در زمان شیردهی قابل‌ استفاده ‌است و همزمان به عنوان یک تکیه‌گاه برای کودک در هنگام نشستن کابرد دارد.

ادامه مطلبنمایش کمتر
فروش ویژه محدود
3,858,750 تومان 5,512,500 تومان
مرجع:
508164
برند:
دوست داشتن
مقایسه کن0
توضیحات

بالش بارداری و شیردهی رنگ صورتی پودری | Red Castle Big Flopsy

بالش بارداری و شیردهی جزو خریدهای ضروری لوازم مادر و نوزاد است. یکی از انواع بالش‌های بارداری و شیردهی، بیگ فلاپسی از برند ردکسل است که علاوه بر دوران بارداری در زمان شیردهی هم قابل‌استفاده ‌است و همزمان به عنوان نشیمنگاه کودک هنگام نشستن کابرد دارد.

بالش سه کاره بارداری و شیردهی بیگ فلاپسی یک خرید عالی با توجه به کارایی آن است. طول این بالش بارداری ۱۷۰ سانتی‌متر است و می‌تواند به‌طور کامل بدن مادر باردار را حمایت کند. بیگ فلاپسی از ریزدانه‌های صدفی ضد حساسیت و بدون بو پر شده ‌است تا همانند قالبی انعطاف‌پذیر خود را با فرم بدن مادر تطبیق بدهد و تکیه‌گاه مناسبی برای مادر باردار شود. این محصول از رد کسل، سلامت جسم و روان مادر را در تمام طول بارداری و شیردهی تضمین می‌کند و به وضعیت خواب راحت در دوران بارداری کمک می‌کند.

بالش بارداری بیگ فلاپسی ردکسل در ۴ رنگ موجود است، رنگ صورتی پودری معمولا مورد علاقه نومادرانی است که سیسمونی برای نوزاد دختر خریداری می‌کنند، البته که اگر نوزاد پسر هم دارید می‌توانید کلیشه را بشکنید و بالش بارداری با این رنگ ملیح را در سبد خرید خود قرار دهید.

ویژگی‌ها:

  • القای حس طبیعی و آرامش به مادر به واسطه روکش پنبه‌ای و طبیعی بیگ فلاپسی
  • کمک به کاهش فشار وارده به کمر مادر در هنگام خواب در دوران بارداری
  • کمک به کاهش فشار وارده به کمر، شانه و بازو مادر در هنگام شیردهی
  • کمک به عنوان تکیه‌گاهی برای صحیح نشستن نوزاد
  • پر شده از ریزدانه های صدفی بسیار مرغوب و بسیار سبک همانند پر، بدون بو و ضد حساسیت، فاقد هرگونه مواد سمی (دارای گواهی TOXPROOF)

مراقبت و نگهداری:

  • پوشش بیرونی قابل جداسازی با امکان شستشو در ماشین لباسشویی در دمای ۳۰ درجه
  • هنگام شستشو همیشه این محصول را در یک پوشش محافظ که محکم بسته شده است مثل کیسه لباسشویی قرار دهید.

ویدیوی محصول:

در طول بارداری مخصوصا ماه‌های آخر بارداری به پهلو خوابیدن برای رشد بهتر جنین اهمیت بیشتری پیدا می‌‌کند و درست در همین زمان دراز کشیدن و خوابیدن به پهلو برای مادر باردار بسیار کار سختی است. وقتی که مادر باردار به پهلو می‌خوابد، اگر این محصول را بین دو زانوی خود قرار دهد، باعث کاهش فشار به کمر و ستون فقرات می‌شود. در حالتی دیگر با تا کردن بالش می‌توان آن زیر پاها قرار داد و با قرار دادن پاها در ارتفاع، خستگی را در کرد.

همچنین پس از تولد نوزاد نیز Big Flopsy بعنوان یک بالش شیردهی فوق‌العاده در کنار مادر خواهد بود. سایز بزرگ این بالش بارداری و شیردهی کمک می‌کند تا کمر مادر کاملا محافظت شود و بدون اینکه در زمان شیردهی به گردن و شانه‌های مادر فشار بیاید، نوزاد در پوزیشن مناسب برای شیردهی قرار بگیرد.

در حالت دیگر می‌توان این بالش را به شکل آشیانه‌ای درآورد و نوزاد را برروی آن خواباند (البته تحت نظارت یک بزرگسال) و در ماه‌های بعد، زمانی که کودک آمادگی برای نشستن پیدا می‌کند، از بالش بعنوان تکیه‌گاهی مناسب برای کودک استفاده نمود.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول
508164

مشخصات

طول
۱۷۰ سانت
وزن
۱.۴ کیلوگرم
جنس
۱۰۰٪ پارچه نخی
قابل شستشو؟
بله
نظرات
محصولات مشاهده شده
کالاهای مشابه

فهرست

برای ذخیره در لیست آیتم‌های برگزیده وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود | ثبت‌نام