برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
mima | میما

mima | میما

درباره برند میما

برند Mima (میما) در سال 2009 توسط دِیوی خو، مهندس مشهور محصولات، و یولاندا، طراح مد با تجربه تاسیس شد. این زوج متوجه نیاز والدین به محصولاتی با طراحی هوشمند و شیک شدند، چون آن‌ها خود صاحب دو فرزند خردسال بودند و می‌خواستند زندگی والدین آینده را آسان‌تر کنند. اینگونه بود که نام تجاری میما متولد شد و به روزترین مهندسی محصولات اروپایی و طراحی مدِ مدرن را در کنار هم قرار داد. برند میما از زمان راه اندازی در سال 2009، همچنان با طراحی‌ هوشمند، به تولیدات نوآورانه‌ی خود که به زیبایی ساخت می‌شوند ادامه داده است. مجموعه‌ی میما با ارائه‌ی راه‌حل‌هایی هوشمند، ایمن و نوآورانه، زندگی روزمره‌ی والدین و نوزادان آن‌ها را دگرگون کرده است.

سه عنصر اساسی برند Mima، طراحی، نوآوری و کیفیت است. طراحی؛ اشتیاق و تخصص دیوی و یولانداست. نوآوری؛ یافتن روش‌های پیشرفته برای برآوردن نیازها و خواسته‌هاست. طراحی بدون نوآوری بی معنی خواهد بود. کیفیت؛ عنصری است که در کنار طراحی و نوآوری منجر به خلق محصولات فوق‌العاده می‌شود. این سه عنصر کلیدی منجر به ایجاد اولین محصول در سال 2009 شد: کالسکه‌ی میما زاری (Mima xari) همین سه کلمه کلیدی میما را در جهت تولید محصولات زیبا در آینده که نیازهای کودکان و والدین را برآورده می‌کند ، سوق می‌دهد.

انواع محصولات برند میما

برند میما هر ساله محصولات جدیدی را به بازار عرضه می کند که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد :

 محصولات این شرکت در حال حاضر عبارتند از:

·         کالسکه لوکس زاری (moon)

·         صندلی غذای سه کاره مون (moon)

·         کالسکه جمع و جور و سبک زیگی (zigi)

·         چمدان/ترولی چرخدار کودک اوی (ovi)

قیمت محصولات برند میما در بازار

شما می‌توانید محصولات برند Mima را با بهترین قیمت در فروشگاه اینترنتی کودکو بیابید. ما همواره تلاش می‌کنیم تا بهترین قیمت سیسمونی در بازار را برای پدر و مادران ایرانی فراهم کنیم.

نمایندگی فروش محصولات میما در تهران

فروشگاه اینترنتی کودکو به عنوان نمایندگی فروش محصولات میما در ایران انتخاب شده است و به عنوان یکی از قدیمی‌ترین نمایندگی‌ها در زمینه‌ی فروش محصولات این برند فعالیت می‌کند.

خرید محصولات از برند میما در کودکو

شما می‌توانید با خیال آسوده و با کمک مشاورین ما محصولات میما را از فروشگاه اینترنتی کودکو انتخاب کرده و در سراسر ایران در کوتاه‌ترین زمان تحویل بگیرید.

سوالات متداول :

برند میما مربوط به کدام کشور است؟

برند میما یک برند اسپانیایی است.

برند میما چه محصولاتی دارد؟

برند میما شامل کالسکه و کریکات، صندلی غذای کودک، تشک صندلی غذای کودک و ... است.

ادامه مطلبنمایش کمتر

فهرست

برای ذخیره در لیست آیتم‌های برگزیده وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود | ثبت‌نام