برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

مینی واش

خرید مینی‌واش به دلایل زیادی یکی از خریدهای کاربردی لیست سیسمونی است. حتما می‌دانید که لباس‌های نوزادان و کودکان نوپا را نباید با لباس بزرگسالان در ماشین لباسشویی بشویی بلکه بهتر است آن‌ها را جداگانه بشویید. گاهی باید لباس‌ها را تند تند و هر روز در حجم کم بشویید. مینی‌واش یک محصول کارآمد برای حل این مسایل است.

انواع مینی‌ واش

مینی واش مناسب شستن لباس در حجم کم و زمان کوتاه است. مینی‌واش‌ها که از قدیم به آن‌ها کهنه‌شور می‌گفتند کوچک هستند و امکانات و ابعاد مختلفی دارند. انواع ماشین کهنه‌شور بچه عبارت است از:

مینی‌ واش دستی

گاهی لباس به قدری کثیف است که نیاز دارید آن را جدا از لباس‌های دیگر بشویی مینی‌واش دستی لباس را می‌شوید و با دست باید آن را آبکشی کنید و سپس پهن کنید. مینی واش دستی در این مورد کارامد است.قیمت مینی‌واش دستی ارزان‌تر از مدل‌های دیگر است اما مزیت آن مصرف کم آب است. ظرفیت این مدل ماشین کهنه‌شور محصول معمولا بین ۲ تا ۳ کیلوگرم است.

مینی‌واش تمام اتوماتیک

این محصول لباس را هم می‌شوید و هم آبکش و سپس خشک می‌کند. با توجه به اینکه نیازی به دخالت دست نیست معمولا چند مدل برنامه دارد که با توجه به انتخاب آن کار شستشو انجام می‌شود. 

مینی واش دوقلو

مینی‌ واش دوقلو دو مخزن دارد. یک مخزن برای شستشو و آبکشی دارد و یک مخزن بعد از آبکشی که برای خشک کردن استفاده می‌شود. ظرفیت این مدل مینی ‌واش نسبت به مدل‌های دیگر بیشتر است.

بهترین برندهای مینی ‌واش

در بین برندهای مینی‌واش برندهایی نظیر فریدولین، جنرال تکنیک، مادرلی و آاگ و شیائومی از پرفروش‌ترین برندهای مینی‌واش در بازار هستند. این برندها مدل‌های متنوع با آپشن‌های متفاوت دارند. شما باید با توجه به نیاز خود از بین این برندها مینی‌واش با ویژگی موردنظر خود را بیابید. برند پرفروش جنرال تکنیک محصولات به‌صرفه و با کیفیتی تولید می‌کند که در ادامه درباره آن توضیح می‌دهیم.

مینی‌واش جنرال تکنیک

در بین برندهای مینی‌لباسشویی قطعا در رده‌بندی بهترین‌ها، جزو محبوب‌ترین برند مینی‌واش جنرال تکنیک است. محصولات این برند هم نیمه‌اتوماتیک و هم به صورت تمام اتوماتیک تولید می‌شوند. جنرال تکنیک سابقه طولانی و معتبری دارد و قیمت محصولات آن به‌صرفه است.

تفاوت مینی‌واش با لباسشویی

در این بخش درباره این سوال که چرا مینی‌واش بخریم و چه فرقی می‌کند لباس نوزاد را با مینی‌واش بشوییم یا ماشین لباسشویی بزرگسالان توضیح می‌دهیم.

مینی واش به علت چرخش عمودی محور و شستشوی دوطرفه مثل شستشوی دستی لباس را بسیار خوب می‌شوید.  شما می‌توانید از مینی واش حتی برای شستن لباس بزرگسالان به ویژه لباس سفید استفاده کنید.  تفاوت اصلی کهنه‌شور یا مینی‌واش با ماشین لباسشویی در موارد زیر است:

ظرفیت

درست است که ماشین لباسشویی برنامه ویژه شستن لباس کودک را دارد اما وقتی می‌خواهید از این برنامه استفاده کنید باید حجم قابل توجهی از لباس را درون ماشین بریزید. در صورتیکه برای نوزاد و کودک نوپا روزانه چند دست لباس عوض می‌کنید و بهتر است برای باقی نماندن لک آن را فورا بشویید. مینی‌واش با ظرفیت کم می‌تواند روزانه لباس کودک را تمیز و بهداشتی تحویل شما دهد.

قابل حمل بودن

مینی واش سبک و قابل حمل است و به شما این امکان را می‌دهد که به راحتی آنها را جابجا کنید. ماشین لباس‌شویی معمولا سنگین و ثابت هستند.

مصرف انرژی

ماشین لباسشویی بزرگسالان در مقایسه با مینی لباسشویی به طور کلی مصرف انرژی برق و آب بیشتری دارند.

ورودی آب

مینی لباسشویی دارای ورودی آب هستند که با وصل کردن شلنگ و پر کردن مخزن می‌توان شستشو را آغاز کرد اما لباسشویی بزرگسالان نیاز به اتصال به سیستم لوله‌کشی دارند.

نکات مراقبت از کهنه شور

برای اینکه بتوانید بیشترین کارایی را از مینی لباسشویی داشته باشید دقت کنید که اول لباس  را تا کنید و بعد درون مینی‌واش قرار دهید. هیچ‌گاه لباس را مجاله درون دستگاه نندازید چون از عمر دستگاه کم می‌کند.

همچنین هیچ‌وقت بیش از ظرفیت دستگاه لباس درون آن نندازید و شوینده لباس نوزاد مناسب و با کیفیت استفاده کنید. نکته بعدی این است که برای اینکه رطوبت درون مخزن دستگاه جمع نشود و عمر مفید دستگاه کاهش نیابد همیشه بعد از شستشو در مینی‌واش را برای زمان مشخصی باز بگذارید. بعد از اتمام کار، اجرای برنامه شستشوی خالی را هم فراموش نکنید چون باعث از بین رفتن بویبد و بالا بردن عمر دستگاه می‌شود.

قیمت و خرید مینی واش از کودکو

برای خرید مینی واش می‌توانید به بخش لوازم مادر فروشگاه اینترنتی سیسمونی و اسباب‌بازی کودکو سر بزنید و مناسب‌ترین مدل کهنه‌شور را با توجه به نیاز خود انتخاب کنید. کودکو نماینده رسمی و آنلاین برند جنرال الکتریک در ایران است. قیمت مینی واش و ویژگی‌های انواع این محصول برای مقایسه در اختیار شماست تا یک خرید اینترنتی راحت و مطمئن را تجربه کنید. همچنین مشاوران فروش کودکو از طریق وب‌سایت، واتسپ و تماس تلفنی در دسترس هستند. اگر سوالی برای تجربه یک خرید کاربردی دارید با کارشناسان ما مطرح کنید. 

ادامه مطلبنمایش کمتر

فهرست

برای ذخیره در لیست آیتم‌های برگزیده وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود | ثبت‌نام