برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
×

بالش بارداری و شیردهی رنگ آبی | Red Castle Big Flopsy

فروش ویژه‎−30%

عنوان لاتین: Red Castle Big Flopsy Chambray Blue

طرح/رنگ: آبی

Big Flopsy یک بالش بارداری و شیردهی استثنایی است که صول آن به 170 سانتیمتر می رسد.

بدلیل طول زیاد آن، Big Flopsy یک بالش ایده آل برای دوران بارداری است. زمانی که پیدا کردن وضعیت مناسب و راحت برای استراحت برای خانمهای باردار، بویژه در ماههای آخر بارداری دشوار است.

ادامه مطلبنمایش کمتر
فروش ویژه محدود
3,858,750 تومان 5,512,500 تومان
مرجع:
508168
برند:
rating مشاهده دیدگاه
میانگین امتیازات: 5/5 | تعداد دیدگاه ها: 1
دوست داشتن
مقایسه کن0
توضیحات

بالش بارداری و شیردهی Big Flopsy وسیله ای بسیار سودمند برای همراهی مادر و نوزاد از دوران بارداری تا بعد از تولد نوزاد است.

Big Flopsy که از ریزدانه های صدفی بسیار مرغوب و بسیار سبک همانند پر، بدون بو و ضد حساسیت پر شده است، همانند قالبی انعطاف پذیر خود با فرم بدن مادر تطبیق داده و تکیه گاه مناسب و آسودگی مداوم برای مادر فراهم می کند.

بهنگام دراز کشیدن به پهلو، Big Flopsy با قرار گرفتن بین زانوها، باعث کاهش فشار به کمر و ستون فقرات می شود و همچین می توان با تا کردن آن را زیر پاها قرار داده و با ارتفاع دادن به پاها خستگی را از آن ها دور کرد.

استفاده از این بالش خوابی راحت برای مادران باردار به ارمغان می آورد.

همچنین پس از تولد کودک نیز Big Flopsy بعنوان یک بالش شیردهی فوق العاده در کنار مادر خواهد بود و از کمر مادر محافظ نموده و آسایش شانه و دستان مادر را فراهم کرده و نوزاد را در ارتفاع مناسب برای شیردهی برروی زانوی مادر قرار می دهد.

همچنین می توانید این بالش را به شکل آشیانه ای درآورده و نوزاد را برروی آن بخوابانید (البته تحت نظارت) و در ماههای بعد، زمانی که کودک شروع به نشستن می کند، از آن بعنوان تکیه گاهی مناسب برای او استفاده کنید.

ویژگیها

  • فراهم کردن وضعیت خواب راحت در دوران بارداری
  • کمک به کاهش فشار وارده به کمر مادر در هنگام خواب در دوران بارداری
  • کمک به کاهش فشار وارده به کمر، شانه و بازو مادر در هنگام شیردهی
  • کمک به صحیح نشستن نوزاد
  • پر شده از ریزدانه های صدفی بسیار مرغوب و بسیار سبک همانند پر، بدون بو و ضد حساسیت، فاقد هرگونه مواد سمی (دارای گواهی TOXPROOF)
  • پوشش بیرونی قابل جداشدن که قابل شستشو در ماشین لباسشویی در دمای 30 درجه می باشد.
  • جنس پوشش بیرونی: 100% پارچه نخی
  • طول: 170 سانتی متر
  • وزن: 1.4 کیلوگرم

ویدیو محصول

گالری عکس

بالش بارداری و شیردهی Red Castle Big Flopsy بالش بارداری و شیردهی Red Castle Big Flopsy بالش بارداری و شیردهی Red Castle Big Flopsy بالش بارداری و شیردهی Red Castle Big Flopsy بالش بارداری و شیردهی Red Castle Big Flopsy بالش بارداری و شیردهی Red Castle Big Flopsy
ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول
508168
نظرات
Flopsy
rating 5
2020-05-12
غزال م.
خیلی عالیه من همه استفاده‌ای ازش کردم. اول باش بارداری بود ،که خیلی کمکم میکرد که راحت بخوابم، بعد تکیه‌گاهم برای شیردهی بود وبا حالتی که میگرفت برای تمام روش‌های شیردهی عالی بود، بعدبرای زاویه خواب دادن به پسرم که سرش بتونه بالاتر باشه و از برگشتن شیر جلوگیری کنه، ۵ماه به بعد هم برای کمک توی نشستن پسرم چون کناراش مثل دسته صندلی برمیگده جلو و حالت میگیره، الان هم برای جلوگیری از کمردرد بین زانوهام میگذارم ????
محصولات مشاهده شده
کالاهای مشابه

فهرست

برای ذخیره در لیست آیتم‌های برگزیده وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود | ثبت‌نام