برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
×

مایع ضد عفونی کننده 500 گرمی روسلا Rosella Green Disinfection Multi-Purpose

Rosella Green Disinfection Multi-Purpose 500gr

مدل: مایع ضد عفونی کننده 500 گرمی

ادامه مطلبنمایش کمتر
مرجع:
R500
برند:
دوست داشتن
مقایسه کن0
توضیحات

در دنیای پر از آلودگی باید بیش از همه مراقب کودکان بود، چرا که سیستم ضعیف بدن آنان بیش از بزرگسالان دچار بیماری ها می شود. اسباب بازی های کودک بخصوص آن هایی را که عادت دارد با خود بیرون از خانه ببرد و یا آن هایی را که بیشتر در دهانش فرو می برد، بیشتر در معرض آلودگی های گوناگون می باشد و برای عاری نمودن آن ها از انواع آلودگی ها می توان از مایع ضد عفونی کننده استفاده نمود.
شست وشوی وسایل کودک به نحوی که کاملا تمیز شده و عاری از هر گونه میکروب گردد، با آب و شوینده های معمولی میسر نمی شود، ما به شما مایع ضد عفونی کننده روسلا را پیشنهاد می کنیم.
تمامی لباس‌ها، اسباب بازی و وسایل کودک نیاز به شست وشویی کامل دارند؛ از مایع استریل و ضد عفونی کننده روسلا به عنوان مکمل شست و شو استفاده نمایید؛ اقلام مورد نظر را درون یک ظرف ریخته، ۱ قاشق غذاخوری از مایع استریل و ضد عفونی کننده روسلا را در 4 لیتر آب حل کرده و وسایل مورد نظرتان را به مدت 20 دققیقه در آن قرار دهید، سپس خوب آبکشی نمایید و دوباره وسایل را در اختیار فرزند دلبند خود قرار دهید.

ویژگی ها: 

  • قابل استفاده جهت ضدعفونی کردن لباس‌ها، اسباب بازی و وسایل کودک 
  • یک قاشق غذاخوری معادل 10 گرم از محلول را در 4 لیتر آب مخلوط کرده و وسایل، البسه و ظروف کودک را به مدت 20 دقیقه در آن بگذارید و سپس آبکشی نمایید.
  • دور از دسترس اطفال نگهداری شود.
  • در جای خشک و خنک دور از نور مستقیم آفتاب نگهداری شود.
ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول
R500
نظرات
محصولات مشاهده شده
کالاهای مشابه
خریداران این کالا، کالاهای زیر را نیز خریداری کرده‌اند:

فهرست

برای ذخیره در لیست آیتم‌های برگزیده وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود | ثبت‌نام