برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
جستجوی پیشرفته (9 کالا)

فقط کالای موجود

قیمت

150,000 تومان - 470,000 تومان

ست مانیکور نوزاد

خرید ست مانیکور نوزاد یکی از خریدهای ضروری در لیست سیسمونی نوزاد است. این ست در واقع همان قیچی و ناخنگیر نوزاد است که برای رعایت بهداشت فردی حتما باید خریداری شود. ناخنگیر بزرگسالان سایز مناسب دستان کوچک نوزادان ندارد و ممکن است آلوده به انواع باکتری باشد و استفاده از آن برای بدن حساس نوزادان به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود. در ادامه با محصولات داخل ست آشنا می‌شویم.

ست مانیکور نوزاد شامل چه محصولاتی است

قیچی نوزاد

در بدو تولد ناخن نوزادان بسیار نرم و حساس است و به همین دلیل استفاده از قیچی به جای ناخنگیر نوزاد توصیه می‌شود. قیچی نوزاد در ست مانیکور نوزاد معمولا سری گردی دارد و با قیچی بزرگسالان متفاوت است. این سر گرد برای رعایت ایمنی بیشتر است. 

ناخنگیر نوزاد

زمانی که نوزاد کمی بزرگتر شد حالا می‌توانید از ناخنگیر نوزاد استفاده کنید. این محصول سری گرد و خمیده و سایز مناسب دستان دلبند شما را دارد. بنابراین از گرفتن پوست اضافه اطراف ناخن نوزاد جلوگیری می‌شود. 

سوهان نوزاد

گاهی نیاز است که تیزی یک ناخن صاف شود. می‌دانید که نوزادان زیاد دستهای خود را تکان می‌دهند و ممکن است تیز بودن ناخن به پوست آن‌ها آسیبی برساند. بنابراین سوهان نوزاد که در داخل ست مانیکور نوزاد است در این موارد کاربرد دارد.

بهترین برندهای ست مانیکور نوزاد

  • کیدزمی
  • نوبی
  • دریم‌بیبی
  • نوویتا

هنگام خرید ست مانیکور به نکات زیر دقت کنید:

  • دقت کنید نوک قیچی و ناخنگیر نوزاد گرد باشد تا ایمنی لازم هنگام گرفتن ناخن نوزاد رعایت شود.
  • سوهان ناخن ست مانیکور نوزاد باید کاملا ملایم و مناسب انگشت کوچک نوزاد باشد.
  • برای اطمینان از ایمنی، ست بدون BPA، فتالات و بدون سرب را انتخاب کنید.

قیمت و خرید ست مانیکور نوزاد از کودکو

برای خرید ست مانیکور نوزاد می‌توانید به بخش وسایل بهداشتی نوزاد و کودک فروشگاه اینترنتی کودکو سر بزنید و مناسب‌ترین مدل را با توجه به نیاز خود انتخاب کنید. قیمت ست‌های مانیکور نوزاد و ویژگی‌های محصولات از برندهای مختلف برای مقایسه در اختیار شماست تا یک خرید اینترنتی راحت و مطمئن را تجربه کنید. همچنین مشاوران فروش کودکو از طریق وب‌سایت، واتسپ و تماس تلفنی در دسترس هستند. اگر سوالی برای تجربه یک خرید کاربردی دارید با کارشناسان ما مطرح کنید. 

ادامه مطلبنمایش کمتر

فهرست

برای ذخیره در لیست آیتم‌های برگزیده وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود | ثبت‌نام