بهترین شامپو بچه موجود در بازار ایران + راهنمای خرید

بهترین شامپو بچه برای نوزاد و کودک شما

اگر شما هم به دنبال بهترین شامپو بچه موجود در بازار می‌گردید از خواندن این مقاله غافل نشوید. پوست حساس و لطیف کودکان مخصوصا در سال‌های اول تولد نیاز به مراقبت بیشتری دارد. خرید شامپو بچه بدون آگاهی از نوع و ترکیبات آن مساوی با هدر دادن پول و تحریک منفی پوست کودک است. با ما همراه باشید تا ویژگی‌های بهترین مارک شامپو بچه و مدل‌های موجود را با هم مرور کنیم.

راهنمای خرید بهترین شامپو بچه

برای انتخاب بهترین شامپو بچه بهتر است موارد زیر را در نظر بگیرید:

فرمولاسیون بدون اشک

یکی از ویژگی‌های شامپوی کودک خوب این است که در صورت تماس با چشم باعث سوزش چشم نشود بنابراین برچسب ضد سوزش را باید روی شامپو ببینید.

PH خنثی

pH خنثی به pH طبیعی پوست کودک نزدیکتر است و در نتیجه محصول ملایم و غیر تحریک‌کننده می‌شود.

فرمولاسیون ضدحساسیت

شامپو ضد سوزش چشم کودک

پوست بسیاری از کودکان حساس است و به سرعت قرمز می‌شود و دانه می‌زند. اگر کودک شما پوست بسیار حساسی دارد، بهترین شامپو برای کودک شما یک شامپوی ضد حساسیت است که فاقد مواد آلرژی زا، عطرها، پارابن ها، رنگ‌ها و سولفات‌ها به ویژه سدیم لوریل سولفات هستند.

ارگانیک بودن

پیشنهاد ما این است که استفاده از شامپوهای ارگانیک را در اولویت قرار دهید. این محصولات حاوی مواد شیمیایی کمتری هستند و سازگار با محیط زیست هستند.

مزایای استفاد از شامپو بچه ارگانیک عبارت اند از:

  • ملایمت: شامپوهای طبیعی کودک استفاده از مواد ملایم، طبیعی و ارگانیک مانند روغن نارگیل ارگانیک، روغن جوجوبا ، آلوئه‌ورا، عصاره گل‌ها و ویتامین E را در تولید فرمول در اولویت قرار می‌دهند که می‌توانند پوست را تسکین داده و بدون ایجاد واکنش منفی، تغذیه کنند.
  • ایمنی: شامپوهای کودک ارگانیک از مواد شیمیایی مضر مانند پارابن‌ها، فتالات‌ها که ممکن است در شامپوهای معمولی بچه یافت می شوند، اجتناب می‌کنند و در نتیجه خطر تحریک پوست، آلرژی یا سایر اثرات نامطلوب بر سلامت کودک کاهش می‌یابد.

در نظر گرفتن جنس موی کودک

نوع موی کودک خود را در نظر بگیرید. به عنوان مثال، اگر فرزند شما موهای فر دارد، برای جلوگیری از گره خوردن بهترین شامپو بچه برای موی فر یک شامپو مرطوب کننده است. همچنین برای موهای نازک کودک، شامپوی سبک انتخاب کنید که تار موهای کودک را سنگین نو اذیت کننده نکند.

هنگام انتخاب بهترین شامپو بچه برای موی چرب هم مهم است که مواد تشکیل دهنده و تأثیر آنها بر روی پوست سر را در نظر بگیرید تا به کنترل چربی کمک کنید. شامپوی کودک ارگانیک انتخاب خوبی برای موهای چرب است. همچنین موی کودک را هر روز نشویید چون منجر به تولید بیش از حد چربی می‌شود.

در نظر گرفتن نوع پوست کودک

برای انتخاب بهترین شامپو بچه ، نوع پوست سر کودک خود را تعیین کنید. شامپوهای مناسب بچه بر اساس نوع پوست سر و بدن مانند خشک، چرب یا حساس در دسترس هستند. در ادامه با بررسی ویژگی محصولات مختلف درباره این موضوع صحبت می‌کنیم.
به یاد داشته باشید که همیشه لیست مواد تشکیل دهنده شامپو را بررسی کنید و اگر در مورد نوع پوست کودک مطمئن نیستید، برای خرید شامپو بچه با یک متخصص فروش شامپو بچه یا متخصص پوست اطفال مشورت کنید تا بتوانید بهترین شامپو بچه را انتخاب کنید.

لیست بهترین شامپو بچه در بازار ایران

شامپوی بچه را می‌توانید هم به صورت دو منظوره، یعنی هم سر و هم بدن، یا به صورت مجزا تهیه کنید. لیست بهترین شامپو بچه در بازار ایران به صورت زیر است:

شامپو سر و بدن بیبی کوکول

بهترین مارک شامپو بچه

 لینک خرید شامپو بیبی‌کوکول اصل 

بیبی کوکول یکی از بهترین برندهای شامپو بچه ارگانیک است. شامپو سر و بدن بیبی کوکول کاملا گیاهی و ارگانیک و دارای بتاگلوکان‌های جو دوسر و بابونه و همچنین رایحه عصاره گل نیلوفر آبی است. این شامپو فاقد مواد حساسیت‌زا یکی بهترین مدل‌های شامپو بچه در بازار است. این شامپو زیر نظر متخصص تست شده‌ است و مناسب انواع پوست حتی پوست حساس است.

شامپو سر و بدن میسلار چیکو

شامپو چیکو اصل

لینک خرید شامپو چیکو اصل

اگر پوست سر و بدن کودک شما حساس است و به دنبال بهترین شامپو بچه ضد حساسیت هستید بدون شک شامپو سر و بدن میسلار چیکو البته اگر فیک و تقلبی نباشد بهترین است. برند چیکو مدل تقلبی زیاد دارد و باید از فروشگاهی با تضمین اصالت کالا خریداری شود.
شامپو پمپی سر و بدن میسلار چیکو غنی شده با روغن پنبه و ویتامین E پوست کودک را با ملایمت تمیز می‌کند. ۹۴ درصد فرمول این محصول از مواد با منشا طبیعی برای مراقبت از پوست حساس کودک تولید شده‌است. همچنین PH خنثی در شامپو مانع از سوزش چشم‌های کودک می‌شود.

شامپو بچه فوم مخصوص نوزاد موستلا

بهترین شامپو نوزادی

لینک خرید شامپو نوزاد موستلا اصل

یکی از برندهای فوق‌العاده معتبر و با کیفیت در محصولات مراقبت و بهداشتی کودک موستلا است. پوسته شدن سر نوزادان یک اتفاق رایج است. شامپو فوم مخصوص نوزادان موستلا با کف ملایم مخصوص کودکانی است که پوسته چرب کف سر نوزادان است. این شامپو با داشتن سالسیلیک اسید پوسته سر را به صورت ملایم درمان می‌کند.

ژل شست‌وشو دهنده سر و بدن بچه موستلا

 

خرید بهترین شامپو کودکلینک خرید ژل شست‌وشو سر و بدن موستلا

ژل شست‌وشو سر و بدن موستلا مرطوب کننده برگرفته از آواکادو دارد و رطوبت پوست را حفظ می‌کند. همچنین ویتامین B5 موجود در آن پوست را نرم کرده و التهابات آن را تسکین مى دهد. این شامپو هم دارای فرمول اختصاصى براى به حداقل رساندن واکنش هاى آلرژیک (هایپوآلرژیک) است.

جمع‌بندی بهترین شامپو بچه

در این مقاله تلاش کردیم تا ویژگی‌های یک شامپو استاندارد بچه را بررسی کنیم تا بتوانید بهترین شامپو بچه مناسب دلبند خود را تهیه کنید. برای انتخاب محصول باید هم ویژگی‌های محصول و هم ویژگی کودک خود را از نظر نوع پوست و جنس مو در نظر بگیرید. شامپو طبیعی و ارگانیک یکی از بهترین انتخاب‌ها برای خرید بهترین شامپو بچه برای رشد مو کودک است چون ملایم و ایمن است. برای خرید می‌توانید به بخش شامپو بچه فروشگاه کودکو مراجعه کنید. سپس برای گرفتن مشاوره تخصصی می‌توانید از راه تلفن یا واتسپ با کارشناسان فروش نیز مشورت کنید. یادتان باشد که بعد از بررسی محصول باید از اصالت کالا نیز اطمینان حاصل کنید. کودکو نمایندگی آنلاین برندهای معتبر لوازم بهداشتی چون موستلا و بیبی‌کوکول است و با خیال راحت می‌توانید محصولات بهداشتی و بهترین شامپوی بچه را خریداری کنید.

اگر می‌خواهید با کاملترین لیست سیسمونی نوزاد آشنا شوید پیشنهاد می‌کنیم مقاله کودکو را در این خصوص مطالعه کنید.

9 دیدگاه

  1. هانیه در

    من یه مادر دوقلو هستم و همیشه دنبال بهترین محصولات برای بچه‌هام هستم. یکی از مهم‌ترین محصولاتی که برای بچه‌ها لازمه، شامپو مناسبه. پوست و موی بچه‌ها خیلی حساسه و به همین دلیل باید شامپوی مناسبی رو انتخاب کنیم که باعث سوزش چشم‌هاشون یا خشکی پوستشون نشه.

  2. یکتا در

    من به عنوان یک مادر دو فرزند، می‌دانم که انتخاب شامپو بچه چقدر مهم است. پوست و موی بچه‌ها خیلی حساس است و باید از محصولاتی استفاده کنیم که باعث سوزش چشم یا خشکی پوستشون نشود.

  3. هیوا در

    بهترین مارک شامپو بچه ای که برای دخترم ازش استفاده می کنم و خیلی راضی هستم، شامپو بچه بیبی کوکول هست. این شامپو خیلی ملایمه و اصلا باعث سوزش چشم دخترم نمی‌شه. موهای دخترم رو هم خیلی نرم و لطیف می‌کنه و به راحتی شونه می‌شه.

  4. نازنین در

    سلام. دنبال یه شامپو بچه خوب و ملایم برای دخترم هستم که موهاش رو نرم و لطیف کنه و باعث سوزش چشمش نشه.
    شما چه شامپویی برای بچه‌هاتون استفاده می‌کنید؟ از چه مارکی و چه نوعی؟ راضی بودید؟

    • وحیده در

      من از شامپو بچه فیروز استفاده می‌کنم. خیلی ملایمه و تا حالا باعث سوزش چشم دخترم نشده.

  5. هانیه در

    می‌خواستم نظرتون رو درباره بهترین شامپو برای رشد موی بچه‌ها بپرسم. پسر من 4 سالشه و موهای خیلی نازک و کم‌پشتی داره.

    شما چه شامپویی برای رشد موی بچه‌هاتون استفاده می‌کنید؟ از نتیجه‌ش راضی بودید؟

    • سیما در

      به نظر من، بهترین شامپو برای هر بچه‌ای فرق می‌کنه. ‍ باید با توجه به نوع موی بچه‌تون شامپو انتخاب کنید.

  6. Shad Bash در

    موستلا واقعا مارک خوبی برای شامپو بچه است. البته یکم قیمتش بالاست اما چاره ای نیست دیگه.

    • ملیکا زارع در

      آره جزو معدود برندهای خارجیه که هنوز اصلش پیدا میشه ظاهرا. من یکی دو بار آنلاسن سفارش دادم و راضی بودم.

نظر بگذارید