15 تا از بهترین برند سیسمونی در بازار ایران + توضیحات هر کدام (آپدیت 2024)

15 تا از بهترین برند سیسمونی در بازار ایران + توضیحات هر کدام

اگر جزو افرادی هستید که خرید کاربردی و گلچین شده از بهترین برندهای سیسمونی را می‌پسندید با ما همراه باشید تا لیستی از بهترین برند سیسمونی در بازار را با هم مرور کنیم. خرید با کیفیت وسایل کودک لذت فرزندپروری را دوچندان می‌کند.
تمام برندهای سیسمونی که در این مقاله به‌عنوان مارک خوب و با کیفیت معرفی می‌شوند در اروپا و آمریکا شناخته شده هستند. همچنین از آزمایش‌های استانداردهای روز دنیا با موفقیت سپری کرده‌اند تا از ایمنی آن‌ها اطمینان داشته باشید. پس اگر در حال تکمیل لیست سیسمونی خود هستید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا برندهای برتر را بشناسید.

میما (Mima)

برند سیسمونی میمامیما یک برند اسپانیایی موفق و مطرح در زمینه محصولات کودک است. این برند معتبر در سال ۲۰۰۹ خلق شد و ست کالسکه آن در دو مدل زاری و زیگی بسیار محبوب است. طراحی کاربرپسند و نوآوری در تبدیل آسان کریکات به سیت نشیمن از خلاقیت‌های برند است. در این مدل طراحی، کریکات بدون زحمت جدا کردن از کالسکه و نصب دوباره تبدیل به سیت نشیمن می‌شود. همچنین طراحی اکسسوری‌های تخصصی مثل کاور باران و کاور گرمکن پا برای ست کالسکه از ویژگی‌های برند حرفه‌ای میما است.
صندلی غذا، پتو، چتر، ساک لوازم نوزاد و ساک مسافرتی از دیگر محصولات تخصصی و پرطرفدار میما است. تخصص این برند  تولید محصولاتی است که در عین کاربردی بودن و ایجاد حس راحتی، شیک و زیبا و مناسب زندگی خانواده مدرن امروز باشد. بنابراین از نظر متخصصان فروش سیسمونی، میما در لیست بهترین مارک سیسمونی که در بازار موجود است قرار می‌گیرد.

محصولات میما

بی‌سیف (Besafe)

صندلی ماشین کودک بی‌ سیف

بی‌سیف یک برند نروژی است که از سال ۱۹۶۳ به صورت تخصصی صندلی ماشین تولید می‌کند. بی‌سیف پیشروترین برند جهانی در تولید صندلی ماشین نوزاد برای نصب رو به عقب است. همچنین اولین برندی است که کمربند ماشین برای دوران حاملگی و محافظت از نوزادی که هنوز متولد نشده را هنگام رانندگی ابداع کرد. این برند معتبر همگام با تکنولوژی محصولات خود را به‌روز می‌کند و اولین برندی است که صندلی ماشین نوزادی مدل ایزی اسلیپ را با قابلیت دراز کشیدن کامل هنگام خواب عرضه کرده‌است.
محصولات بی‌سیف از آخرین استانداردهای «i-size» به عنوان کامل‌ترین تست ایمنی برخوردار است و همچنین به دلیل طراحی ارگونومیک و پشتیبانی از ستون فقرات نوزادان در رده بهترین برند سیسمونی کودک در بخش صندلی ماشین قرار می‌گیرد.
کریر‌های بی‌سیف با کالسکه‌های میما سازگار است و یک ست سفری باکیفیت را در کنار محصولات میما تشکیل می‌دهد. یک فناوری جدید در صندلی ماشین نوپایان برند بی‌سیف فناوری universal level است که بدون توجه به شیب صندلی خودرو، زاویه نشستن بهینه را برای کودک تضمین می‌کند. چشم‌انداز بی‌سیف آسیب ندیدن هیچ کودکی در جاده است. بنابراین بر حفظ ایمنی با راه‌حل‌های نوآورانه تمرکز دارد.

محصولات BeSafe

ب آ با (Beaba)

غذاساز ب آ با

زمانی که مقدمات شروع غذای کمکی به دلبندتان را فراهم می‌کنید، با انتخاب محصولات «ب آ با» راحتی و آسایش خود را تضمین می‌کنید. «ب آ با» یک برند موفق فرانسوی است و طیف وسیعی از محصولات کودک، از جمله صندلی غذا، شیشه شیر نوزاد، شیر ساز، غذاساز و ست غذاخوری کودک را تولید می‌کند.
پرفروش‌ترین محصول این برند یعنی غذاساز کودک (baby cook) در سال‌های اخیر معمولا شماره یک در لیست بهترین غذاساز کودک در دنیا است. این غذاساز شگفت‌انگیز در حجم کم حتی و به اندازه یک وعده کودک مواد اولیه را بخارپز می‌کند، می‌پزد، مخلوط می‌کند، یخ‌زدایی می‌کند و دوباره گرم می‌کند. غذا به سرعت پخته می‌شود و طعم ها و ویتامین‌ها را ذخیره می‌کند. همچنین ست کارد و چنگال ب آبا  طراحی ارگونومیک و مخصوص دستان کوچک کودکان را دارد و بسیار محبوب است.

محصولات ب آ ب

ردکسل (Redcastle)

تشک غلت‌گیر کودک

ردکسل یک شرکت فرانسوی است که در تولید محصولات مراقبت از کودکان، از جمله مواردی مانند Cocoonababy که یک تشک ارگونومیک برای خواب ایمن نوزادان است، بالش بارداری و سایر لوازم جانبی مراقبت از کودک تخصص دارد. کوکونابیبی در بسیاری از بیمارستان‌ها و مراکز معتبر پزشکی استفاده می‌شود و یک محصول ایده‌آل برای سازگار کردن نوزاد با محیط خارج از رحم است.

تعهد این برند موفق بر سه عنصر اساسی بنا شده است:

  • کیفیت: استفاده از پارچه صددرصد پنبه و ارگانیک و کتان بسیار نرم که سازگار با محیط زیست است.
  • نوآوری: بخش طراحی ردکسل با همکاری پزشکان متخصص به تولید محصول می‌پردازد و به لطف این همکاری مداوم از لحاظ نوآوری پیش‌گام است
  • ایمنی: محصولات ردکسل به طور تضمینی فاقد فلزات سنگین، رنگ‌های AZO و فتالات است و به طور منظم تحت کنترل های کیفی و آزمایشات مختلف است. بنابراین رد کسل را می‌توان بهترین برند سیسمونی در بخش محصولات خواب و قنداق نوزاد دانست.

محصولات Red Castle

جویی (Joie)

بهترین برند سیسمونی نوزاد

برند انگلیسی جویی با هدف تقسیم شادی‌های فرزندپروری با مادران و پدران جوان راه اندازی شد. صندلی ماشین‌های جویی مبتنی بر سیستم چرخشی است که امکان حمل و نقل آسان نوزادان از بدو تولد تا ۴ سالگی را فراهم می‌کند. همچنین کالسکه‌های جویی در سطح جهانی دارای محبوبیت است. این برند باکیفیت در بین مارک‌های مختلف برای حمل و نقل کودک بهترین مارک سیسمونی با قیمت معقول است.

محصولات جویی

پگ‌پرگو (Pegpergue)

کالسکه سیسمونی کودک

تنوع کالسکه‌های تک یا ست کالسکه پگ‌پرگو به عنوان یک برند ایتالیایی با کیفیت، این برند را در رده بهترین برند سیسمونی نوزاد قرار داده است. این برند ایتالیایی محصولات متنوعی مثل کالسکه، صندلی ماشین، بوستر و صندلی غذا تولید می‌کند. این شرکت به دلیل محصولات کودک با کیفیت و بادوام، با تمرکز بر ایمنی، نوآوری و راه حل‌های فنی جدید محبوب است.

محصولات پگ پرگو

مکسی‌کوزی (Maxi Cosi)

خرید کالسکه مکسی کوزی

مکسی کوزی یکی از معروف‌ترین برندهای سیسمونی برای خرید کالسکه و صندلی ماشین کودک در ایران است. این برند قدیمی و با اصالت، هلندی است. تعهد مکسی کوزی به ایمنی محصولات کودک در آمار فروش آن مشهود است. صندلی‌های ماشین کودک مکسی کوزی بیش از ۶۰ میلیون نوزاد را با خیال راحت از بیمارستان به خانه منقل کرده است. یکی از برندهای زیر مجموعه مکسی کوزی، ب ب کانفورت است که محصولات متنوعی را برای نوزادان و والدین است مثل کالسکه، صندلی ماشین، تخت نوزاد و لوازم جانبی شیردهی را تولید می‌کند و به دلیل کیفیت، راحتی و ویژگی‌های ایمنی در ایران شناخته شده است.

محصولات مکسی کوزی

اونت (Avent)

خرید شیشه شیر اونت

اونت هم یک برند شناخته شده برای محصولات غذاخوری کودک در ایران است. نام کامل این برند هلندی فیلیپس اونت است و شیردوش برقی، شیشه شیر و پستانک از جمله محبوب‌ترین محصولات آن است. اولین بار و سی سال پیش اونت اولین شیشه شیر ضد کولیک را به بازار عرضه کرد و تا امروز شیشه شیرهای آنتی کولیک و پیرکس اونت همیشه در لیست پرطرفدارترین محصولات کودک است. دستگاه ضدعفونی‌کننده و خشک‌کننده شیشه شیر نوزاد اونت و همچنین شیردوش برقی آن برنده جایزه طراحی در سال ۲۰۲۰ شده‌است.

محصولات اونت

دکتر براون (Dr.Brown)

خرید شیردوش برقی دکتر براون

محصولات تغذیه برند آمریکایی دکتر براون به دلیل سیستم هواگیری نوآورانه‌اش شناخته شده است که از نظر بالینی برای کاهش کولیک و حفظ مواد مغذی شیر مادر ثابت شده است. از نظر متخصصان بهداشتی، برای نوزادان نارس و نوزادانی که در nicu بستری هستند بهترین برند سیسمونی برای خرید، شیشه شیر ضد نفخ دکتر براون است. همچنین دندان‌گیر و سرشیشه این برند را می‌توانید در بازار سیسمونی تهیه کنید. شیردوش و دندان‌گیر از دیگر محصولات این برند با کیفیت است.

محصولات دکتر براون

موستلا (Mustela)

شامپو نوزاد موستلا

موستلا یک برند فرانسوی با کیفیت و تخصصی برای تولید محصولات مراقبت از پوست نوزادان و زنان باردار است. Mustela طیف کاملی از محصولات مراقبت از پوست طبیعی و ایمن را برای پوست‌های ظریف و شکننده نوزادان، کودکان و زنان باردار ارائه می دهد. محصولات موستلا به گونه‌ای فرموله شده‌اند که به محیط‌زیست احترام می‌گذارند و آن‌ها را به انتخابی قابل اعتماد برای خانواده‌هایی تبدیل می‌کنند که به دنبال راه‌حل‌های مراقبت از پوست ملایم و موثر هستند. از محبوب‌ترین محصولات موستلا شامپو فوم نوزاد است که فوق العاده ملایم و به طور ویژه برای پوست سر و موهای ظریف نوزادان طراحی شده‌است.

محصولات موستلا

بیبی‌کوکول (Babycoccloe)

خرید محصولات بهداشتی نوزاد

برند تخصصی بی‌بی‌کوکول هم در لیست بهترین برند سیسمونی برای خرید محصولات بهداشتی قرار می‌گیرد. محصولات این برند ایتالیایی نتیجه بیش از ۵۰ سال تحقیقاتی است که در آزمایشگاه‌های بتافارمای ایتالیا تولید می‌شود. فرمولاسیون محصولات بیبی‌کوکول برگرفته از مواد موثره خالص و طبیعی با منشاء گیاهی، فرآوری شده با آخرین تکنولوژی روز و آزمایش شده در موسسات تخصصی معتبر برای تضمین شفافیت است و ارزش‌های مشابهی دارد.

محصولات Baby Coccole

هانیز(Honeys)

بهترین برند پوشک نوزاد

اگر دنبال بهترین برند سیسمونی برای خرید پوشک ایرانی هستید هانیز یکی از بهترین‌هاست. محصولات هانیز فاقد مواد حساسیت‌زا است و با توجه به قیمت کیفیت بی‌نظیری دارد. کیفیت این برند ایرانی با نمونه‌های خارجی آن از نظر حساسیت‌زا نبودن برابری می‌کند.

محصولات هانیز

تولو (Tolo)

اسباب‌بازی تولو

تولو مجموعه‌ای بی‌نظیر از اسباب‌بازی‌های متنوع را عرضه می‌کند است که مزایای آموزشی بی‌نظیری را برای کودکان در دوران رشد ارائه می‌دهد. همه چیز در طیف محصولات تولو با در نظر گرفتن ایمنی و دوام طراحی شده است. در پروسه تولید از بالاترین درجه مواد استفاده می‌شود و روش های آزمایش دقیق تضمین می‌کند که استانداردهای کیفیت به طور مداوم بالا باقی می ماند. محصولات این برند معتبر انگلیسی در چین تولید می‌شود. تولو دارای گواهینامه ICTI برای مسئولیت پذیری اجتماعی و زیست محیطی و گواهینامه ISO 9001 برای استانداردهای مدیریت کیفیت است.

محصولات تولو

وین‌فان(Winfun)

برند اسباب بازی وین فان

وین فان یک شرکت مستقر در هنگ کنگ است که در سال ۲۰۰۵ با هدف ارائه محصولات نوآورانه و جذاب برای نوزادان و کودکان که به رشد شناختی، فیزیکی و اجتماعی آنها کمک می‌کند، تاسیس شد. اسباب بازی نوزادی وین فان تخصصی و آموزشی است. هر محصولی برچسب مهارتی خاص خود را دارد و از لحاظ جنس ایمن و فاقد مواد سمی است. وین‌فان در بخش اسباب‌بازی جزو لیست بهترین مارک سیسمونی به شمار می‌رود. تیم کارشناسان طراحی اسباب‌بازی شامل روانشناسان کودک و والدینی است که با هم همکاری می کنند تا محصولاتی را طراحی کنند که نیازهای شناختی، فیزیکی و اجتماعی کودکان را در مراحل مختلف رشد آنها برآورده کند.

محصولات وین فان

کوموتومو (Comotomo)

بهترین برند شیشه‌شیر نوزاد

کوموتومو برند نوپای چینی است که کیفیت فوق‌العاده‌ای دارد. کوموتومو در سال ۲۰۰۹ با هدف خلق نوآوری در شیشه‌شیری که سال‌هاست تغییر آنچنانی نداشته است پایه‌گذاری شد. کوتومو سفر طولانی و پر پیچ و خم در طراحی و تحقیق و توسعه را آغاز کرد که باعث ظاهری نسبتاً عجیب و غریب به شیشه شیر نوزاد داد. این برند بهترین مارک سیسمونی برای خرید شیشه شیر تمام سیسلیکونی در دنیا است و بهترین گزینه خرید شیشه شیر سیسمونی برای نوزادانی است که هم از شیشه شیر و هم از سینه مادر تغذیه می‌کنند.

محصولات کوموتومو

جمع‌بندی

هنگام انتخاب بهترین برند سیسمونی مهم است که نیازهای خاص کودک و ترجیحات والدین را در نظر بگیرید. در این مقاله گزیده‌ای از مارک ‌های محبوب و معتبر از نظر کیفیت و ایمنی برای محصولات کودک را برشمردیم. مهمترین نکته و توصیه ما به شما این است که وسایل سیسمونی نوزاد را کاربردی و به حد نیاز اما از مارک معتبر و با کیفیت خریداری کنید. فروشگاه کودکو نمایندگی آنلاین بسیاری از برندهای با کیفیت را برعهده دارد. در خرید سیسمونی به اصالت و اصل بودن کالا نیز دقت کنید و آن را از نمایندگی اصلی محصول خرید کنید. اگر نیاز به مشاوره تخصصی و کاربردی دارید از طریق تلفن یا واتسپ با کارشناسان فروش سایت سیسمونی کودکو تماس بگیرید و از راهنمایی لازم برخوردار شوید.

5 دیدگاه

  1. نازنین در

    من خودم از برندهای مختلف سیسمونی برای فرزندم استفاده کردم. به نظر من، بهترین برند سیسمونی ایرانی میشه گفت، میما هستش. کیفیت و ایمنی محصولاتشون فوق‌العاده و مطمئن هستش.

  2. هما در

    سلام مامان‌های عزیز! من دارم برای نی‌نی‌مون سیسمونی می‌خرم و دنبال بهترین برندهای خارجی هستم. به نظرتون بهترین برند سیسمونی خارجی چیه؟

    • ساناز در

      برند مکسی کوزی و چیکو خیلی خوبه. من سرویس خواب و کریر چیکو رو برای نی‌نی‌م خریدم و خیلی راضیم.

  3. هما در

    می‌خواستم نظرتون رو درباره بهترین مارک لوازم بهداشتی نوزاد بپرسم. من دنبال یه مارک خوب و باکیفیت هستم که هم برای پوست لطیف نوزادم مناسب باشه و هم قیمتش به صرفه باشه.

    • آیلین در

      من از مارک فیروز برای لوازم بهداشتی نوزادم استفاده می‌کنم. این مارک ایرانیه و کیفیت خیلی خوبی داره. قیمتش هم نسبت به مارک‌های خارجی مناسب‌تره.

نظر بگذارید