ایده هایی برای نگهداری از نقاشی کودک در خانه - مجله‌ی کودکو

ایده هایی برای نگهداری از نقاشی کودک در خانه

روی یخچال تان دیگه جای خالی نیست؟ ما چند ایده متفاوت برای نگهداری از کارهای هنری کوچولوها داریم. نقاشی کودک

حتما احساس می کنید که نقاشی و کاردستی های فرزندتان شاهکار هستند و دوست دارید آن ها را نگه دارید. اما فقط قسمتی از این کارهای هنری روی یخچال خانه جا می شوند و به خوبی دیده نمی شوند. به این پیشنهادهای جایگزین فکر کنید:

نقاشی کودک

دیوارِ هنری بسازید

یک نخ کاموایی را مثل تصویر روی دیوار اتاق یا آشپزخانه بچسبانید. حالا می توانید نقاشی کودک را با گیره های بامزه از دیوار آویزان کنید. هر وقت نقاشی های جدیدی کشید و روی دیوار هم پر شده بود، ‌نقاشی های جدید را جایگزین کنید. این شیوه هزینه ای ندارد و معمولا با هر نوع چیدمانی سازگار است. اگر می خواهید این کار را جذاب تر یا رنگی تر انجام دهید، از نخ کاموا با رنگ های شاد یا روبان های رنگی استفاده کنید و نقاشی ها را با گیره ای رنگی یا حتی سنجاق سر بامزه آویزان کنید.

نقاشی کودک

آن ها را برای پدر و مادربزرگ بفرستید

مادربزرگ دلش زود برای نوه اش تنگ می شود؟ پس بگذارید فرزندتان اثر هنری اش را برای پدر و مادربزرگش بفرستد و چیزی بنویسد. نقاشی او را روی یک تکه مقوای رنگی بچسبانید و از فرزندتان بخواهید تا پشت آن با کمک شما یادداشتی برای آن ها بنوسید. حالا مادربزرگ می تواند این اثر هنری را به دیوار خانه اش آویزان کند.

نقاشی کودک

از آن کارت تبریک بسازید

این کار خیلی جالب و خلاقانه است. به جای اینکه کارت تبریک های آماده بخرید،‌ چند مقوای رنگی را به شکل های مختلفی که دوست دارید ببرید و از فرزندتان بخواهید تا روی آن ها نقاشی بکشد یا نقاشی های قبلی او را با یکدیگر ببرید و روی مقواها بچسبانید. حالا می توانید مقوا را پانج کنید و از آن یک روبان رد کنید تا کارت را به کادوهایتان وصل کنید.

نقاشی کودک

قاب بگیرید

هر چند وقت یکبار که فرزندتان نقاشی می کشد که به نظرتان زیبا و خاص است، آن را قاب بگیرید؛ درست مانند زمانی که یک نقاشی زیبا یا یک عکس که در تعطیلات گرفته اید را قاب می کنید. اگر او آنقدر بزرگ شده است و از این کار لذت می برد، ا‌و را نیز برای انتخاب قاب همراه خود ببرید تا رنگ های مختلف قاب و شکل آن ها را با هم انتخاب کنید.

آلبوم بسازید

یک آلبوم چسبی بخرید. می توانید با کمک او در هر صفحه آلبوم نقاشی هایش را بگذارید و هر دفعه که نقاشی جدیدی کشید آن را به آلبوم اضافه کنید تا آلبوم کم کم پر شود. این راه خوبی است که نقاشی های کودکی او را حفظ کنید تا سال های بعد با هم خاطرات آن ها را مرور کنید…

منبع: وب سایت فروشگاهی سیسمونی کودکو

نظر بگذارید