بهترین محصولات کودک سال ۲۰۱۵ - مجله‌ی کودکو

بهترین محصولات کودک سال ۲۰۱۵

هر ساله هزاران مادر و پدر که عضو وب سایت های معتبر کودک هستند، به محصولات محبوب خود امتیاز می دهند و آن ها را انتخاب می کنند. در انتخاب آن ها، کاربردی بودن، طراحی، کیفیت و … محصول در نظر گرفته می شود. ما گزیده ای از این لیست را با شما به اشتراک می گذاریم:

بهترین وان حمام

وان حمام The first years هر آنچه که والدین و نوزدان رو به رشد نیاز دارند در این وان ایمن، راحت و آسوده جمع شده است. طرح ارگونومیک توگود آن امکان شستشوی بهتر کودک را فراهم می کند، و والدین می توانند آنرا در سینک های یک و دو قسمتی قرار دهند. بالشتک های ضدکپک وان امکان شستشوی تمیز تر کودک را فراهم می کنند. بند توری با زیرسری های اسفنجی راحتی بیشتر را فراهم کرده بطوریکه حتی بتوان نوزادان کوچک تر را نیز در وان نشاند. توری موجود در بالای وان ایمنی بیشتری را برای کودک فراهم می کند و استرس زمان حمام کردن را هم برای کودک و هم برای والدین کاهش می دهد.

بعلاوه، می توان آن را در ماشین لباسشویی شویی شستشو داده و خشک کرد.

بهترین اسباب بازی کودک نوپا

ماشین واکر با پنل اسباب بازی VTECH این واکر ویژگی های مثبت بسیاری دارد که مادران آن را به عنوان بهترین اسباب بازی انتخاب کرده اند: دارای پنل اسباب بازی قابل جداشدن با فعالیت های آموزشی هیجان انگیز برای کودک مناسب برای یادگیری اعداد، حروف، کلمات و رنگ ها تقویت هماهنگی بین دستها و چشمان کودک از طریق دکمه های رنگی و نورانی تقویت حواس بینایی و شنوایی کودک از طریق پخش ملودی های مناسب برای کودک تقویت حس کنجکاوی و کشف ویژگی های اسباب بازی برای کودک دارای پروانه قابل جدا شدن و سگ دکمه ای و رول چرخشی دارای تلفن با صدای جغجغه ای، ایده آل برای تقویت اعتماد بنفس کودک و کمک به نقش بازی کردن کودک تقویت مهارت های حرکتی کودک دارای چرخ های ایمن و دستگیره مناسب برای گرفتن کودک مناسب برای سن ۶ الی ۳۰ ماه

بهترین تخت و پارک

تخت و پارک CHICCO تخت و پارک لالایی Chicco همراه با تشکچه ای نسبتاً زخیم مناسب برای بازی و خوابیدن کودک ارائه شده است. این تشکچه به آسانی جدا شده و قابل شستشو در ماشین لباسشویی می باشد. به منظور استفاده نوزادان، گهواره ای با پوشش مناسب و در ارتفاعی بالاتر بر روی این تخت نصب می شود. همچنین آویز های عروسکی رنگارنگی برای بازی کودکان در این تخت قرار دارند. ویژگی های دیگر این تخت و پارک شامل: قابلیت پخش موسیقی و لالایی و صدای طبیعت هنگام خوابیدن کودک همراه با کنترل از راه دور دارای چراغ خواب با نور بسیار زیبا همراه با کنترل از راه دور قابلیت تکان خوردن گهواری ای همراه با کنترل از را دور دارای حجم کم هنگام تا شدن برای نگهداری

در منزل و یا حمل و نقل در سفر دارای محفظه ای برای نگهداری وسایل کودک دارای چرخ های قفل دار به منظور ثابت نگهداشتن تخت و پارک
 
برای مشاهده قیمت و خرید پارک بازی کودک کلیک کنید
 

بهترین شیردوش

شیردوش مینی الکتریک MEDELA وسیله ای ضروری و بسیار مفید برای مادرانی که می خواهند به محل کار خود بازگردند. این دستگاه همچنین به افزایش شیر مادر هم کمک می کند. بعضی از مادران وقتی کودک در روزهای نخست نمی تواند شیر بمکد، از آن استفاده می کنند. در دو مرحله شیر را می دوشد و نحوه مکیدن شیر کودک را شبیه سازی می کند.

استفاده از آن راحت است و می توانید قدرت شیردوش را تنظیم کنید. استفاده از این دستگاه زمانی که نوک سینه مادر ترک می خورد و می خواهد چند روزی استراحت کند هم کارآمد است.

بهترین شیشه شیر

شیشه شیر ضدنفخ Tommee Tippee این شیشه به دلیل داشتن حالت طبیعی سینه مادر، به راحتی با دهان کودک چفت می شود. دارای سوپاپ فوق العاده حساس جهت تخلیه هوا از داخل شیشه شیربوده و شیشه شیر مناسبی برای مادرانی است می خواهند نوزاد خود را با شیر خود و شیر خشک تغذیه کنند. ویژگی های دیگر این شیشه: در دست نگه داشتن راحت شیشه شیر همراه با جریان آهسته شیر سر شیشه نرم سیلیکونی و انعطاف پذیر و مقاوم در برابر کشش فاقد ترکیبات شیمیایی مضر و بیسفنول

بهترین صندلی ماشین

صندلی نوزاد PEBBLE MAXI-COSI برند مکسی کوزی برای سالهای متوالی از محصولات محبوب منتخب مادران بوده است … این کریر خاص بدلیل قابلیت های زیر مورد علاقه بسیاری از مادران است: قابلیت نصب بر روی FamilyFix دارای سیستم پیشرفته کمربند ایمنی برای دسترسی آسانتر به کودک قابلیت نصب آسان و سریع بر روی کالسکه های ماکسی کوزی و کویینی قابلیت نصب آسان و سریع بر روی کلیه بیس های ماکسی کوزی قابلیت تنظیم کمربند ایمنی و تکیه گاه سر کودک دارای پوشش قابل جدا شدن و تعویض (قابلیت شستشو در ماشین لباسشویی) در ترکیب با FamilyFix دارای ۵ حالت تکیه گاه قابل تنظیم برای نهایت راحتی و آرامش کودک تازه متولد شده صندلی ماشین رو به عقب نصب می شود و امنیت کودک را تضمین می کند مجهز به سیستم ایمنی ۳ نقطه ای برای امنیت بیشتر کودک دارای تکیه گاه سر قابل تنظیم مناسب برای سن ۰ تا ۱۲ ماهگی کودک ( حدوداْ تا وزن ۱۳ کیلوگرم)

* این محصول برای استفاده در هواپیما مورد تایید است*

بهترین پوشاک

Carter’s طرح های آن رنگارنگ و شاد هستند و جنس نرم و راجتی دارند. بسیاری از مادران می گویند که چه بد که برای بزرگسالان لباس تولید نمی کنند! علاوه بر این، قیمت مناسبی هم دارند.

نظر بگذارید